Ewaluacja

ZADANIE 1
Uporządkowanie zgromadzonych informacji oraz materiałów potrzebnych do dalszej pracy.

MINIMALNE 1 pkt.
Zebrane informacje i materiały są niekompletne, nie zostały uporządkowane w logiczną całość.
ŚREDNIE 2 pkt.
Zebrane informacje i materiały są podstawowe, nie wyczerpują dostatecznie tematu zadania.
DOBRE 3 pkt.
Zostało zebranych dużo informacji i materiałów do dalszej pracy, które tworzą logiczną całość.
WZOROWE 4 pkt.
Informacje i materiały do dalszej pracy wykraczają ponad wymagane minimum. Jest ich bardzo dużo,  pochodzą z różnorodnych źródeł.

Wynik: 3 pkt.


ZADANIE 2
Wykonanie quizów i krzyżówek online.

MINIMALNE 1 pkt.
Uczniowie wykonali bardzo małą ilość quizów i krzyżówek, które zawierają liczne błędy, niedociągnięcia i nieciekawe lub nielogiczne układy pytań.
ŚREDNIE 2 pkt.
Uczniowie wykonali minimalną ilość quizów i krzyżówek. Nie zawierają one wielu błędów. Pytania układają się w logiczną całość.
DOBRE 3 pkt.
Uczniowie wykonali dużą ilość quizów i krzyżówek, które nie zawierają błędów. Są one ciekawe pod względem merytorycznym.
WZOROWE 4 pkt.
Uczniowie wykonali dużą ilość quizów i krzyżówek, które nie zawierają żadnych błędów. Są one bardzo atrakcyjne i uporządkowane pod względem merytorycznym.

Wynik: 3 pkt.


ZADANIE 3
Wykonanie gier planszowych i plakatów edukacyjnych.

MINIMALNE 1 pkt.
Uczniowie wykonali ubogie pod względem merytorycznym i graficznym gry planszowe i plakaty.
ŚREDNIE 2 pkt.
Uczniowie wykonali gry i plakaty, które w stopniu podstawowym zawierają treści programowe. Układ graficzny i wykonanie nie wybiegają poza standardy.
DOBRE 3 pkt.
Uczniowie wykonali ciekawe gry planszowe i interesujące plakaty, które w przystępny sposób  wprowadzają nowe zagadnienia oraz systematyzują już wcześniej nabytą wiedzę.
WZOROWE 4 pkt.
Uczniowie wykonali bardzo atrakcyjne pod względem graficznym i treści gry i plakaty. Zawierają informacje wykraczające ponad podstawę programową.

Wynik: 3 pkt.

ZADANIE 4
Stworzenie własnej strony internetowej, na której znajdą się wszystkie wykonane materiały dydaktyczne.

MINIMALNE 1 pkt.
Strona internetowa zawiera niekompletne informacje zgromadzone przez uczniów. Układ graficzny jest nieciekawy i niespójny. Brak interesujących elementów.
ŚREDNIE 2 pkt.
Strona internetowa zawiera podstawowe informacje zgromadzone przez uczniów. Nie zawiera dodatkowych elementów, dających niestandardowe efekty. Treści są poprawnie zredagowane i uporządkowane.
DOBRE 3 pkt.
Strona internetowa zawiera bardzo dużo informacji zgromadzonych przez uczniów. Jest ciekawie zaprojektowana. Treści na niej zamieszczone są przedstawione w sposób interesujący.
WZOROWE 4 pkt.
Strona internetowa zawiera wszystkie informacje zgromadzone przez uczniów. Jest bardzo ciekawie zaprojektowana. Układ graficzny jest wyjątkowo interesujący i spójny. Nie zawiera zbędnych treści. Wszystkie zdjęcia i filmy są dopasowane do treści i tematu projektu.

Wynik: 3 pkt.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nasz projekt